بهترین تم تولد دخترانه برای دختر بچه 2 ساله
نوشته شده توسط : رکسانا

سلام دوستای عزیزم اینجا میخوام در خصوص تم تولد دخترانه بهترین انتخاب ها برای 2 سالگی رو بهتون معرفی کنم که البته بر گرفته از یکی از سایت های پر طرفدار خارجیه و شاید بعضی از این تم ها تو ایران پیدا نشه اما اگه دوست دارید برید تو لینکی که گذاشتم برای تم تولد دخترانه که تو سایت ماهورا شاید بتونید چند تا تم خوشگل و فانتزی رو برای دختر کوچولو خشگلتون انتخاب کنید. 

این مطلب یه جورایی معرفی همون وبسایت فروشگاه تم تولد ماهورا هستش. 

دوست ندارم وقت شما رو الکی بگیرم واسه همین میگم که این مطلب یه جورایی ترجمع شده ی خام هستش و بهتره که برای خودنش وقت نگذارید دوستای عزیزم. 

1. تم تولد دخترانه دو ماه

 

تا کنون یکی از محبوب ترین موضوعات مهمانی برای یک کودک 2 ساله به زودی! رنگ های فضا از جمله سیاه ، سفید و نقره ای یک جشن تولد دوم مدرن و شیک را رقم می زند. کودک نوپای شما ممکن است هنوز اطلاعات زیادی در مورد منظومه شمسی نداشته باشد اما عناصر فضایی مانند موشک ها ، فضانوردان ، سیارات و ستاره ها بچه های هر سنی را مجذوب خود می کنند! مجموعه "Blast Off" ما را پر کنید از همه موارد جالب فضایی عالی!

2. تم تولد دو Infinity and Beyond

یک مهمانی با مضمون فضایی کاملاً برای تولد "Two The Infinity and Beyond" کار می کند. ما این مهمانی را با استفاده از موضوعات خوب خود در مجموعه Blast Off برای یک جشن تولد 2 سالگی دوقلوها دوست داریم! این چقدر باحال است؟

3. تم تولد دخترانه دو وحشی

یک مهمانی سافاری برای دختران و پسران یک موضوع کاملا بی طرف جنسیتی است! با حیواناتی مانند ببر ، شیر ، گورخر ، میمون و موارد دیگر ، وحشی کوچک شما مطمئنا عاشق این مضمون خواهد شد! این موضوع همچنین می تواند برای تولد 2 سالگی به تم "Born TWO Be Wild" یا "In TWO The Wild" تبدیل شود. مجموعه "Get Wild" ما را ببینید تا یک مهمانی کاملاً سرگرم کننده برای کودک نوپای کوچک خود برگزار کنید!

4. تم تولد دخترانه دو شیرین

بستنی ، دونات ، آب نبات ... چه کسی می تواند در مقابل یک جشن تولد با موضوع "دو شیرین" مقاومت کند؟ تولد 2 سالگی عزیز کوچک خود را با مجموعه بستنی و شیرینی های ما با تمام تزئینات مهمانی که به معنای واقعی کلمه بسیار خوب است ، جشن بگیرید!

 

5. دو سال سریع بزرگ نشوید

یک فن کوچک در خانه دارید؟ پس نمی خواهید این تم مناسب تولد "Grow Up Two Fast" را برای کودک 2 ساله خود از دست بدهید! یک بالون فویل شماره دو غول پیکر را با نوارهای کاغذی تزئین کنید تا جاده درست کند و نقطه عطف آنها را به روشی فوق العاده خاص مشخص کنید! مجموعه اتومبیل های ما را پر کنید از وسایل مهمانی با مضمون اتومبیل مدرن!

6. تم تولد دخترانه تاکو TWOsday

چه تم مهمانی برای جشن تولد 2 سالگی است! با این کالاهای مهم مهمانی با مضمون مکزیک از مجموعه Fiesta ما ، یک بار تاکو راه اندازی کنید و در روز ویژه کودک نوپای کوچک خود جشن بگیرید. به یاد داشته باشید که یک پیناتا بیاورید! این یک ضربه برای کل خانواده خواهد بود!

7. تم تولد دخترانه TWOtti Frutti

یک تم جشن تولد 2 ساله و میوه ای برای عیار کوچک شما! با رنگ های روشن ، شور و نشاط و شادی را به جشن می آورد. برای یک جشن تفریحی تابستانی مجموعه "Tutti Frutti" ما را ببینید.

8. چای برای دو نفر

وقت چای است! چه تم زیبا تولد 2 سالگی برای دختر بچه نوپای کوچک شما؟ حیوانات شکم پر مورد علاقه آنها را بیاورید و یک مهمانی چای کوچک در باغ برگزار کنید! مجموعه "Pastel Tea Party" ما را ببینید و یک جشن شیرین با کودک 2 ساله خود برگزار کنید!





:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: